søndag den 24. oktober 2010

Kunsten at lave kunst på den barnlige måde!

Teksten er plat men sand
- mit eget maleri (LF) 
Manden der skulle fra A til B
- mit eget maleri (LF) 

Pigen der havde byen i maven naturen i hånden
- mit eget maleri (LF) 

Mit eget maleri (LF) 

Drengen der bare ville have et kram
- mit eget maleri (LF) 

Mit eget maleri (LF) 

Mit eget maleri (LF) 

Mit eget maleri ( LF) 

Malet af min bror Morten Pagh

Malet af min bror, Morten Pagh 

Mit eget maleri (LF)

Malet af min bror, Morten Pagh 

Drengen der sagde; " Glem Alt"
- mit eget maleri ( LF) 

Landetmærket 1119 København K
- mit eget maleri (LF) 







Igangværende maleri ( LF) 




2 kommentarer:

  1. Er tosset med dine malerier!!! Sikker dog en masse fine ting du har fundet rundt omkring - er allerede afhængig af din blog :-D

    Dejligt med en lille besked fra dig, håber også at du har det skønt...

    Kram Katja

    SvarSlet
  2. Hej Katja,
    Tak for din fine kommentar. Det varmer mit lille hjerte at du kan lide mine malerier og endnu bedre at du allerede er afhængig af min blog! :-)

    Jeg lover at opdatere den med en masse nye spændende og fine ting snart :-)

    knus Lise

    SvarSlet